Během druhé poloviny letošního roku jsme připravili refresh grafické prezentace společnosti Centroprojekt.
„Cílem je ponechat logo, na které jsou naši zákazníci zvyklí, ale zároveň využit možností pro kreativnější práci s nápisem ‚Centroprojekt‘ a symbolem firmy. Více se bude dodržovat samostatný nápis a logo ve výraznější a samostatné formě,“ vysvětluje důvody změny Martin Drotár, místopředseda představenstva.
Nový přístup nám nabídne větší svobodu a lepší prezentaci celé značky Centroprojekt. „V logu společnosti se změnil font, který budeme využívat na všech dokumentech a online prezentacích. Volnost v použití logotypu využijeme také v atraktivnější prezentaci celé firmy. A vizuální stránka je prvním kamínkem do této mozaiky,“ doplňuje marketingový manažer Vít Mach.
Na obrázku níže je vidět i vývoj použitého fontu.
Novou grafiku už jste mohli vidět
Výše popsanou aktualizaci vizuální prezentace Centroprojektu jste mohli vidět také v našem PF 2016, pozvání na setkání bývalých zaměstnanců nebo například na grafice konference Budoucnost | Investice | Projekty, kterou jsme pořádali v září.