Grafický refresh Centroprojektu odráží odhodlání

Publikováno 14.12.2015

Během druhé poloviny letošního roku jsme připravili refresh grafické prezentace společnosti Centroprojekt.

„Cílem je ponechat logo, na které jsou naši zákazníci zvyklí, ale zároveň využit možností pro kreativnější práci s nápisem ‚Centroprojekt‘ a symbolem firmy. Více se bude dodržovat samostatný nápis a logo ve výraznější a samostatné formě,“ vysvětluje důvody změny Martin Drotár, místopředseda představenstva.

Nový přístup nám nabídne větší svobodu a lepší prezentaci celé značky Centroprojekt. „V logu společnosti se změnil font, který budeme využívat na všech dokumentech a online prezentacích. Volnost v použití logotypu využijeme také v atraktivnější prezentaci celé firmy. A vizuální stránka je prvním kamínkem do této mozaiky,“ doplňuje marketingový manažer Vít Mach.

Na obrázku níže je vidět i vývoj použitého fontu.

Vývoj nápisu Centroprojekt

Novou grafiku už jste mohli vidět

Výše popsanou aktualizaci vizuální prezentace Centroprojektu jste mohli vidět také v našem PF 2016, pozvání na setkání bývalých zaměstnanců nebo například na grafice konference Budoucnost | Investice | Projekty, kterou jsme pořádali v září.

 

Symbol Centroprojektu